Kære elevryttere og forældre.

Vi er 2 opstaldere her på Kellerup der gerne vil gøre noget for klubben og børnene. Vi har blandt andet holdt ponytræk for børn udefra. Dette har givet penge til de flotte trenser elevhestene nu har på. Vi er nu i gang med at lave en ny gruppe hvor børn herfra og udefra kan komme med på tur, til 75 kr. Pr. Gang. Se evt. Vores facebook gruppe, Kellerup tur ridning. Derudover har vi også en stor finger med i spillet når der afholdes elevstævner.

Men men men fra 1/12 til den 3/12-17. Er Kellerup med på banen når Boltinge gård holder kæmpe julemarked. Vi skal stille op med x antal ponyer til ponytræk. Her vil der være en KÆMPE mulighed for at tjene penge til klubben, da der betales pr. Tur der trækkes. Vi har derfor brug for jer voksne til at give en hånd da vi kun har 2 hænder hver. Nærmere info fås ved Esben.

Vi afholder julefrokost lørdag d. 2/12-17 kl 18 i rytterstuen, hver familie medbringer en ret til fælles julebuffet. Drikkevarer købes af klubben. Tilmelding senest d.30 november til Ann-Beth på 50662761

Mvh . Ann-Beth og Malene.