Kære ryttere/elever og medlemmer af Kellerup rideklub.

Vi inviterer til: Elevstævne på Kellerup d.22/2-2020 Stævnet holdes indendørs med opvarmning på udendørsbanen KLASSE 1. Sløjfespring for pony og hest BO Sløjfespring er valgfri højde Fra bom til 90 cm

Dressur rides på B bane for pony og hest

Procentklasse Dressur

Der er kun opråber for elever på elevheste Ld1-Ld2 (travprogram) Lc1-Lc2 -Lb1-Lb2 (galopprogram) Det er disse klasser der kan rides.

Elevryttere og halvparter rider til 50% for at opnå en rosette . (Elevryttere rider også om 1-2-3 plads, dette gør halvparterne også) Privatrytterne rider til 60% for at opnå en rossete. ( Der er også 12-3 plads) Privatrytterne og udefra kommende ryttere rider sidst i dressurklasserne.

Holdridning for elever uden galop ld1 med guide (alle modtager rosette) Holdridning for elever med galop lc1 med guide (alle modtager rosette)

Første klasse starter kl 9.00 Elevryttere må starte 1 klasse. Elevrytter kan kun springe, hvis der modtages springundervisning på elevhest.

Halvparter må starte 2 klasser, heraf skal den ene være dressur, Halvparter må kun starte på den hest der er part på. Der er ikke opråber for halvparter. Privatryttere må starte 3 starter. Pris pr klasse er 60 kr Rytteren kommer IKKE på startlisten før der er betalt. Tilmelding afleveres på et stykke papir med fulde navn, hest og klasse, og kontant betaling. Betaling og tilmelding til Josefine senest den 13/2-2020 kl 20.00
Tilmelding herefter kan ikke imødekommes.

Startlister kommer på elevsiden, og kellerup rideklubs facebooks side den 20/2-2020 senest kl 15.

Halvparterne sadler hestene op, og der er ikke opvarmning mellem klasserne.

Der kommer hjælperliste ud senere, da vi ikke kan holde elevstævner uden hjælp fra forældrene.

Der vil være mulighed for at købe lidt mad og drikke.

Vi håber at se så mange som muligt til en hyggelig dag.

Mvh Stævneudvalget på Kellerup rideklub.

Udefrakommende ryttere, sadler op ved trailer. OG INGEN FREMMEDE HESTE I PRIVAT STALDEN.