Alle medlemmer af Kellerup Rideklub skal oprette sig på www.kelleruprideklub.klub-modul.dk for at være medlem af klubben og også her tilmelde sig til holdundervisning og fællestræning (tidligere ridehuskort) mm. og betale her.

Klik på ikonet oppe i hjørne hjørne.

Udfyld profil, alle med stjerne skal udfyldes, husk dit brugernavn ( brug evt. mailadresse, kan man altid huske ) og password ( brug evt. efternavn-fornavn ) , da det kun er dig

selv der kan rette i din profil og tilmelde dig til ydelser. Husk at en af mail adresserne skal være til en voksen, så beskeder ikke kun når børnene.

Klik på opret profil nederst på siden når du er færdig.

Hvis man er flere medlemmer i familien skal alle oprettes hver for sig og med forskellige password

Herefter kan man tilmelde sig som medlem under holdtilmelding og derefter betale

Man er nød til at tilmelde sig først som medlem og betale, før man kan tilmelde sig holdundervisning, fællestræning ( ridehuskort ) mm.

Kontakt kasseren ved spørgsmål

Udmeldelse:

Al undervisning betales forud, der er en måneds opsigelse til den 1. i måneden og al udmeldelse sker på mail til kelleruprideklub@klub-modul.dk